هیربدهیربد، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

بیکران عشق ما هیربد

آلبوم عکس(از تولد تا 10 ماهگی)

1390/6/23 1:23
نویسنده : مامان و بابا
2,294 بازدید
اشتراک گذاری

برای مشاهده عکسهای هیربد می توانید به ادامه مطالب رجوع کنید.

هیربد، آغازین ساعات تولد در بیمارستان :

هیربد در ساعت دوم بعد از تولد

هیربد در دو روزگی:

 

هیربد در 15 روزگی:

هیربد در آستانه یک ماهگی:

دیگه کم کم دارم مرد می شم

هیربد 45 روزه شده :

هیربد در دو ماهگی:

 اینم دختر خاله لناست که گفتم هشت روز ازم کوچیکتره:

از سه ماهگی سعی کردم در مورد هر چی که قراره بعد از این بخورم بیشتر تحقیق کنم، این شد که رسما اعلام کردم که دیگه از هیچ مدل شیری خوشم نمیاد چه دلتون بخواد و چه دلتون نخواد؛ تا امروز هم که ده ماهه شدم مرغ یه پا داره.

یه وقت فکر نکنید سواد ندارما!

هیربد چهار ماهه شده :

 با شروع پنج ماهگی هیربد اولین نوروز رو تجربه کرد:

(تحویل سال نو در کنار سفره هفت سین مامانی)

زود باشین عیدی منو بدین

دختر خاله خوشگلم ببنین اومده خونه مامانی و بابایی عید دیدنی:

راستی مگه عید بدون مسافرت میشه!

بلوار انزلی

اینم حسن ختام پنج ماهگی:

هیربد در شش ماهگی:

هربد در شش ماهگی به پا بوس امام رضا رفت؛

هیربد در لابی هتل

هیربد در هفت ماهگی در ساحل انزلی:

 

ببینین چه زود دوست پیدا کردم

هیربد در هشت ماهگی:

هیربد در 9 ماهگی:

 

وبالاخره،هیربد در 10 ماهگی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زن دایی الهام
26 شهریور 90 0:15
زن دایی جان چه عکس های خوشگل ومشگلی گذاشتی خیلی قشنگه


مرسی زن دایی